vineri, 9 septembrie 2011

Seriale, alea ... alea?

12 până acum. Listă + câteva detalii, poate poate. (:

  • 10 things I hate about you - Măăăă.. ce să zic, super serial.. asta până să aibe un sfarşit ca agăţat în cui.. ah stai, nici măcar n-a avut sfârşit.. a fost lăsat .. în pădure să zicem.
  • FlashForward - Serial de un sezon. Reuşit, cu un sfârşit spectaculos dar tragic. Mă, merită. 
  • Heroes - 4 sezoane şmechere, merită şi ăsta, da' nu atât de mult.
  • Hellcats - De ăsta, mă jur, îmi pare tare rău. Era foarte interesant, ceva nou în lumea serialelor, şi producătorii s-au gândit să-i dea un sfârşit rapid, non-sens, că vai dragă, n-au câştiguri destule. Îmi pare rău, dragilor!
  • The Vampire Diaries - Pff, e unul care mi-a creat panică de la început. M-am îndrăgostit cu adevărat de unul din personajele masculine, şi mai exact, de eroul rău al serialului. Ah, ce să zic.. dacă-ţi plac vampirii, vrăjile şi vârcolacii, give it a try!
  • Chuck - I-aş da premiul pentru cea mai ingenioasă idee ever. E extrem de drăguţ. Pe bune, se merită din încă un motiv : producătorii îl ţin în lesă, pregătit pentru al 5lea sezon.
  • Castle - One of my loves. De ăsta am dat uitându-mă la televizor şi m-a fermecat. Pur şi simplu. Replicile lui şi personalitatea ei .. de milioane !
  • Gossip Girl - Unul care a spart recordurile.. e drăguţ, şi ăsta merită. Dacă eşti un adolescent înfocat sau ceva de genu', o să-l adori.. nu numai pentru personajele drăguţe, dar şi pentru story-telling-ul delicat, dar şi pentru dragostea, pasiunea şi emoţiile, cât şi pentru morala şi învăţăturile pe care le vei deprinde.
  • House M.D. - Cel mai lung.. dintre cele enumerate. Se aşteaptă sezonul 8. House e extrem de bun, dar dur... în ceea ce face. Merită. [Nota 11++]
  • Glee - Errmm, muzică.. ăsta-mi e special, pentru că ador muzica.. şi ador să cânt.
  • TeenWolf - Nou, pentru puiuţii în domeniu. Vârcolaci sexoşi.. de toate!
  • Pretty Little Liars - Mă ţine întotdeauna lipită de ecran, cu sufletul la gură. Clar merită.
Acum, dacă vreţi detalii despre un anumit serial care poate v-a trezit interesul, pur şi simplu anunţaţi-mă, voi face o recenzie cu plăcere. Până atunci, poate vă găsiţi ceva şiiii.. spor la vizionat! ^^

2 comentarii:

  1. Am urmarit si eu ceva timp,Gossip Girl,la tv.Frumos.Imi face cu ochiul primul serial din lista.;;)

    In afara de seriale,da-mi voie sa-ti recomand trei filme gen comedy-drama.(nu sunt seriale).Eu una,am avut ce prinde din ele si m-au tinut cu sufletul la gura.:d

    1.Life as we know
    2.Friends with benefits(asta chiar trebuie sa-l vezi)
    3.A lot like love.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă despre "Friends with benefits" am auzit că e ceva gen "No strings atached".. film la care am adormit după aproximativ 15 minute. Ideea e comună şi puţin plictisitoare. Însă promit că le încerc şi pe celelalte două.
    Dacă vrei alte recomandări de filme, păăăi, sunt aproape as. :D
    P.S.: E bine de ştiut că "10 things I hate about you" nu va mai avea continuare. Îmi pare rău să-ţi zic, da' o să te-amăgeşti degeaba.

    RăspundețiȘtergere