joi, 8 septembrie 2011

Gata..

Promit că încerc să-mi schimb stilul. Adică, în sensul că am vorbit EXTREM de mult, poate prea mult, despre mine. Şi vezi tu, asta nu-i bine. Când dai prea mult de la tine, eşti rănit. Partea şmecheră aici e că eu am dat prea mult de la mine, pe domeniu propriu. Şi asta-i şi mai grav.
Sunt în viaţă persoane care vor să te distrugă cu orice preţ, iar dacă există şi duşmani reali care mă urăsc la maxim, atunci le-am dat atât motive, pretext, cât şi ARME cu care să o facă.
Şi nu e ata ete. Nu, acum nu. E diferit. Adică, procesul de maturizare e atât de diferit.. Când te gândeşti că tipa de 23 de ani care se-mbracă NASOL, în sensul de piţi style, şi că ăla de 60 de ani întoarce capu' numai după minore.. apăi e de rău. Dar nu despre asta vorbeam; ci despre faptul că sunt atâtea persoane care ţi-ar face rău numai pentru că se simt bine. Se bagă şi ies din viaţa ta, rănindu-te tare, numai pentru că ele cred că au dreptul să o facă. Ei bine, nu.
Imaginează-ţi prietenii şi rănile pe care ţi le-au provocat de-a lungul timpului. E dureros, huh? Acum imaginează-ţi că există cel puţin o persoană care ţi-ar face toate alea doar pentru a se simţi "bine" sau pentru că, pur şi simplu, îţi detestă faţa. Acum imaginează-ţi, tu ai putea îndura toate chinurile, toate secretele tale, tot ce te durea, tot, expus lumii de un necunoscut care te urăşte pentru că te uitai după gagiu-su' dintr-a 5a? Nu, nu ai putea.
Ei bine, nici eu nu pot. Pa-pa :*

2 comentarii:

  1. S-a intamplat ceva.Ce ai patit?
    Oricum,postarile despre tine sunt reusite si imi pare rau sau aud ca "lumea" se ia de cine nu trebuie.
    In orice caz,sper ca vei ramane prin preajma..

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu s-a luat nimeni de mine, dar nu vreau să existe motive. (: Ce vreau eu să spun e altceva.. Încă stau, încă sunt prezentă, dar postările vor fi doar din creaţii şi din chestii găsite, citite pe net, etc.
    P.S.: Dacă postările despre mine erau reuşite, asta nu înseamnă că era bine ce făceam :D Oricum, promit că nu plec nicăieri ..

    RăspundețiȘtergere