marți, 1 noiembrie 2011

Bufnite

Poate. Ce-i drept, de la un timp ma dau in vant dupa inele.. si dupa bufnite. Am pus ochii pe un inel cu bufnita din D'Oro cred.. :-?? din mall (Promenada Mall Braila) ce-i drept insa pare cam scumput si sincer, nu as da prea multi bani pe el. Nu de alta, da' daca imi iau, macar sa-mi placa.. si asta avea prea multe pietre.
In fine, m-am indragostit de inelul asta: ----------------------------------->


E superr :">.
Cu toate ca e in trend bufnita, si de obicei ce-i in trend e purtat de oricine si ma deranjeaza, acum e foarte ok. Adica, pe bune, singurele lucruri cu bufnita pe care nu le-as purta sunt cerceii, pentru ca pur si simplu ma complexeaza. [nu detaliez]. Am deja un colier, am pus ochii pe altul si am si o brosa foarte draguta. Deci ce a mai ramas de adaugat la colectie e un inelus, pe care il voi achiziona [sper] curand, si poate chiar pe cel din imagine.


Ce zici ? Tinand ca inelul din imagine e ~ 25 de lei cu taxele de transport, se merita ? Daca nu, de ce ? Si daca aveti alte idei, sau ati gasit alte inele gen poza de mai sus, va rog postati link. La cat mai multe recomandari. Pupici!

Un comentariu: